ACN

Teleselskab

4,5/10
#24
Peter M.
1 bedømmelse
02.02.2022

Fuck jeg skal bare ringe og ændre telefonnr. Jeg hanu siddet 1/2 time uden at finde det rigtige, har bl.a været i ankestyrelsen og på mors. Jeg siger op, hvis jeg skal bruge 5 min til.

0
0
Del | Svar | Rapportér
#23
Ejnar K.
1 bedømmelse
04.01.2016

Den elektroniske kundeservice via ACN's egen hjemmeside virker ikke, forsøgte 3 gange men uden held.

Ligeledes mangler der oplysninger om deres FAX. nummer og oplysninger om en e-mail adresse.

Søger man på De Gule Sider eller Krak, er der ingen hjælp at hente.

Det eneste man kan finde på ACN's hjemmeside er en Postboks adresse.

En super dårlig service, efter min mening.

3
0
Del | Svar | Rapportér
#22
Sten P.
1 bedømmelse
03.01.2016

ACN er et godt og billigt specielt super at almindelige mennesker tjener pengene fremfor de store selskaber der helst undgår at betale skat her i landet.

0
1
Del | Svar | Rapportér
#21
Bjarne E.
1 bedømmelse
18.08.2015

God support.

0
0
Del | Svar | Rapportér
#20
Robert H.
1 bedømmelse
16.08.2014

Jeres system virker ikke jeg har forsøgt at skrive til jeg der vor man skal skrive men det virker ikke, så her igen. [..] er den 04-08-2014 afgået ved døden og regninger vil efter denne dato ikke blive betalt.

I er ikke ret gode.

2
0
Del | Svar | Rapportér
#19
Kemal A.
1 bedømmelse
14.01.2014

Har aldrig haft sådan et dårligt selskab som ACN. Hold jer langtvæk fra den selskab. Fik en regning 5.000 kr. På halvandet måneder og ringet til dem hundrede gange uden det lykkes med nogen hjælp. Dårligt selskab som kun tænker på hvordan de snyder folk.

3
0
Del | Svar | Rapportér
Thomas M.
1 bedømmelse
24.06.2014

Må give dig helt ret :) blev "narret" af en tidligere kollega til at oprette mobilt bredbånd hos ACN, elendig dækning, falder ud, ingen kompetente medarbejdere (kvinden mente at man måske skulle bruge det i en mobiltelefon WTF?) og så var der lige regningen som blev mere end fordoblet med gebyrer og diverse ekstra som først bliver oplyst EFTER du har brugt dine 14 dages fortrydelseret, før sender man jo ikke girokortet ud. Så HOLD JER VÆK, de eneste positive anmeldelser ACN får, er fra deres egne sælgere (modbevis det, så skal jeg nok sige som Lars Løkke " jeg beklager meget").

#18
Henrik Børgesen
1 bedømmelse
22.08.2013

Intet at klage over der... billigt og god dækning efter Telia og telenord er slået sig sammen.

1
1
Del | Svar | Rapportér
#17
Rasmus Lassen
1 bedømmelse
29.04.2013

Virkelig dårlig service! Dækningen forsvandt ofte i en dag eller to. Fik mange underlige gebyrer udover den pris som forhandleren oplyste (f.eks. "udskrift og tilsending af kvittering" efter at mine regninger i flere måneder havde været tilmeldt betalingsservice), og da jeg ringede til dem, gjorde de hvad de kunne for at slippe udenom at betale mig tilbage.

Ekstra services jeg tilmeldte mig fungerede ikke, selvom alle instruktioner blev fulgt til punkt og prikke - men dette var tilsyneladende ikke ACN's problem og de hverken kunne eller ville gøre noget.

Selv uden disse problemer er value-for-money generelt for lav.

At komme i kontakt med dem var meget besværligt: alt skal foregå telefonisk eller med brev eller fax - i år 2013! ...Føles generelt som om teleselskabet er "for fjernt".

Skiftede mobilselskab så snart de 6 måneders binding var udløbet!!! ...i øvrigt også med en del besvær, der igen skulle foregå med brev.

ACN fungerer tilsyneladende som en slags pyramidespil, og jeg kan ikke tro andet end, at de personer der giver gode anmeldelser af ACN Mobile, selv er forhandlere og dermed inhabile. Vær derfor også dybt kritisk hvis en af dine venner eller bekendte pludselig anbefaler selskabet!

5
0
Del | Svar | Rapportér
#16
Haylin D.
1 bedømmelse
20.04.2012

De svarer ikke på emails, de trækker for meget i regninger, giver pludselig afmeldnings gebyr oven på ens regninger uden at man afmeldt sig, glemmer at ringe kunder op selvom det aftalt. De har ikke styr på noget som helst, vildt uprofessionelt.

6
2
Del | Svar | Rapportér
#15
Brian Boesen
1 bedømmelse
13.03.2012

De sender regninger til personer der aldrig har været kunder... Så jeg har på vegne af min far givet dem 2 dage til at slette dette ellers bliver de politianmeldt.

5
1
Del | Svar | Rapportér
#14
Niels C. Carstens
1 bedømmelse
21.06.2011
 

Jeg har nu kørt som rep for ACN og i den forbindelse har jeg både fastnet og mobil og viop telefoni hos dem, og nu her i denne måned fik vi ydeligere to nye produkter tilføjet conseptet. Internettet kommer her i 3. kvartal og det glæder jeg mig også til at skulle formidle ud til nye samt gamle kunder. Vi har nu home security alarm og aps på mobilen. Jeg har ikke mærket at det er kun dem som er øverst i anekiet som tjener penge men alle som gør en insats gør det.

3
9
Del | Svar | Rapportér
#13
Susanne Lassen
1 bedømmelse
09.06.2011

Super teleselskab... findes ikke bedre.

14
10
Del | Svar | Rapportér
#12
Gitte Aarup
1 bedømmelse
31.05.2011

Kundeservice i topklasse.

17
8
Del | Svar | Rapportér
#11
Laura S.
1 bedømmelse
16.03.2011

Fik fastnetabonnement for et par år siden gennem en bekendt, men det skulle vi aldrig have gjort. Da vi for et år siden skulle flytte, gik det helt galt for dem. Min telefon blev aldrig flyttet, men de sendte gladelig regninger alligevel. Det toppede da de sendte en regning på 1600 for en flytning, der ikke var gennemført! Så opsagde jeg mit abonnement og er efterfølgende blevet chikaneret i månedsvis med en lind strøm af regninger og "tilgodebeviser" - alle på forskellige beløb uden forklaring. Senest sendte de en regning til inkasso på trods af, at kravet var åbenlyst ugyldigt og jeg havde gjort opmærksom på fejlen både telefonisk og skriftligt. Da jeg så indsendte sagen til myndighederne og truede med at gå til pressen, så var der sjovt nok ingen sag mere!

Udover ovenstående, så er det umuligt at komme til at tale med nogen, der ved noget og de nægter at sende aftaler på skrift, inkl. email. Så ville man jo også meget nemmere kunne dokumentere, at man har ret..

22
11
Del | Svar | Rapportér
#10
Bent Jensen
1 bedømmelse
24.01.2011

De ved ikke en bønne om at drive teleselskab, kun at kradse en masse penge ind for middelmådige produkter, der fås bedre og billigere mange andre steder.

11
13
Del | Svar | Rapportér
#9
Anette Sepstrup
1 bedømmelse
19.12.2009

Jeg har i flere år været mobil kunde ved ACN, og har været godt tilfreds da det er billigt, men dertil skal siges at deres dækning ikke er for god, jeg har mange udfald når jeg snakker i mobil og overvejer at skifte selskab, men hvor finder jeg et ligeså billigt abonnement.

53
13
Del | Svar | Rapportér
#8
Ole Pedersen
1 bedømmelse
23.11.2009

Fik et tilgodehavendebevis, og undlod derfor at betale næste regning. De sendte en rykker og svarede ikke på mit efterfølgende brev, men sendte mig videre til inkasso hos PayEx Incasso (også en del af Experian Gruppen). Truede med RKI (også Experian) de har dog reageret professionelt, og indsat spærring for ACN registrering.

63
15
Del | Svar | Rapportér
#7
Ronald Bach Pedersen
1 bedømmelse
14.09.2009

ACN virker ligesom alle andre teleselskaber og i nogen tilfælde bedre.

33
23
Del | Svar | Rapportér
#6
John Skov
1 bedømmelse
01.07.2009

Jeg har selv et mobil abb. og et fastnet abb. hos ACN.

Fastnet tlf er jeg meget glad for, da det både er billigt for mig at ringe herhjemme i DK og meget billigere end de fleste abb. til langdistance når det er ACN2ACN.

Mobil abb. er jeg også glad for, men det jeg glad og overrasket over er at man bliver takseret på sek. =?

Jeg giver ACN 9, da jeg ikke har skiftet abb. i 6 år.

48
23
Del | Svar | Rapportér
#5
Frank Nielsen
1 bedømmelse
12.05.2009
 

Som tidligere repræsentant for ACN vil jeg sige at produktet fungerer, men ikke bedre end andres.

Forretningsmetoden er kritisabel, da dem øverst i hierakiet fylder nye repræsentanter med masser af succeshistorier som bare ikke holder. Tusindvis af repræsentanter skaffer indtægter til de øverste i succes-hierakiet både gennem egne investeringer og nye kunder. 90% eller flere tror jeg stopper igen og efterlader dermed indtægter som beskrevet til de 10%. Der igen leverer "kassen" til de 3% som ligger øverst. De øverste i hierakiet er dem der startede i 1999-2000 og har næsten "guru"-status grundet deres store indtægter og også dem der flot fortæller hvor stor en succes denne forrtening er.

Nej hold dig væk - både du og din omgangskreds bliver kun fattigere både på penge og venskaber.

34
32
Del | Svar | Rapportér
#4
Anja Skov
1 bedømmelse
23.12.2008
 

Jeg har selv kørt som rep for ca 3 år siden, og allerede den gang snakkede de internet osv, men der er stadig ikke sket det store, jeg er 100% tilfreds med fastnetten, men det forbliver også der.

31
24
Del | Svar | Rapportér
#3
25.11.2008
 

Som firma vil jeg på det kraftigste fraråde ACN - Deres organisation er ikke egnet til håndtering af erhvervskunder. Bl.a. medarbejderne har ikke det nødvendige kendskab, ingen tager ansvar, aftaler bekræftes ikke skriftligt mm. Sagt pænt - hold Jer væk.

29
32
Del | Svar | Rapportér
#2
Kimie Pedersen
1 bedømmelse
17.09.2008

Jeg har været kunde i 5 år. Jeg er kunde både på fastnet og mobil.

Jeg har aldrig haft en biligere fastnetregning, og aldrig fået så meget for pengene. Regningen er fuldstændig udspecificeret, jeg kan se alle opkald, det gør det nemt og overskueligt synes jeg.

Mobil produktet er enkelt og passer godt til mig, der ikke skriver 5000 sms'er hver måned. Jeg bliver faktureret pr sekund og ringer til min familie til 49 øre. Det synes jeg er billigt. Servicen er super, det er nemt og hurtigt at få fat i kundeservice og man bliver ikke stillet om fra den ene til den anden. Sidst jeg ringede, varede det under 30 sekunder at komme igennem.

Og så er jeg glad for, at hver gang jeg ser en reklame fra et andet teleselskab, så er det ikke mig der betaler.

32
26
Del | Svar | Rapportér
#1
Peter Nabe
1 bedømmelse
03.03.2008

ACN teleservice er ganske udemærket. Selskabet skal dog kun have en enkelt stjerne pga. ufine forretningsmetoder.

ACN er topstyret via en opbygning der også ses i pyramideselskaber. Denne opbygning er koiperet til andre firmaer så som, Nanocover og Forever living products.

33
23
Del | Svar | Rapportér

Del dine oplevelser og erfaringer med ACN til andre. Giv din bedømmelse, og vær med til at give ACN det rette omdømme.

Upload billede af dig selv, hvor man kan se dit ansigt. Det kan evt. være det du anvender på Facebook eller andre sociale medier.