3tow Biler

Autoforhandler, Silkeborg

4,3/10
#5
Eva N.
1 bedømmelse
09.05.2016
8,0/10 9,0/10 9,0/10

Købte d.22/2-16 en Skoda Octavia 1.9 Tdi som har kørt 228.000 km

Da der havde været hærværk på mange af bilerne (i vores, overfladeridser), ja så var den en tur forbi en maler, og den var rep. så man slet ikke kunne se hvor den havde været ridset.

2 dage efter handlen ryger bagrudeviskeren, og uden så meget som at blinke med øjnene sætter de bare en ny på.

2 md og 2 dage siger det bom og turbo slangen ryger. Endnu engang tager de bilen ind MED DET SAMME, ligger det til side de er i gang med og ordner min bil med det samme, og i løbet af formiddagen har jeg min bil igen.

Vil vove den påstand at sådan noget som en turbo slange kan forhandleren på ingen måde have kendskab til at den vil sige bom 2 md. efter en handel, og det samme med bagrude viskeren.

Bilen blev leveret ny synet samme dag vi hentede den.

Alt i alt har vi været meget tilfredse med handlen, og kan ikke se at forhandler på nogen måde har skulle forudsige de ting vi har oplevet med bilen.

0
1
Del | Svar | Rapportér
#4
Frank E.
1 bedømmelse
18.10.2014
7,0/10 9,0/10 8,0/10

Købte en passat 3c hos 3 tow det der var galt blev lavet og det er en dejlig bil.

0
3
Del | Svar | Rapportér
#3
Christian P.
2 bedømmelser
08.05.2013
5,0/10 3,0/10 1,0/10

Købte en passat 2006 i januar 2013. Jeg kørte næsten direkte på skiferie i den hvor jeg fandt ud af at klimaanlægget ikke virkede hvilket resulterede i 3000km uden varme. Ringede til 3tow under ferien for hjælp til evt at få den på værksted men det afviste de blankt. Da jeg ikke lige bor i silkeborg måtte jeg samtidig kører den ekstra 120km*4 for at de ville lave den. Det gjorde de så modvilligt. Der er nu gået 3,5mdr og nu er vejret blevet varmere. Det viser sig så nu at aircondition ikke virker hvilket jeg ikke har testet da det var koldt. Pga. 3 mdrs garantiperiode er overskredet med 14 dage afviser 3tow blankt at gøre noget ved det selvom det sandsynligvis aldrig har virket. Jeg handler ikke bil der igen.

4
1
Del | Svar | Rapportér
#2
Hans Skade
3 bedømmelser
19.12.2012
3,0/10 1,0/10 1,0/10

Har købt en Renault Grand Scenic II fra 2007 kørt 80.000km i juli 2012, super god snak med sælger, fik 3 mdrs fuld garanti og et gratis olieskift, alt var med en god føelse.

men men men.

efter kort tid begyndte der at komme fejl af forskellige karrakter. Nogle var at midre karrakter og andre af væsenligt noget mere alvorlig karrakter.

hver gang skulle bilen på værksted og 3TOW er det eneste værksted jeg nogenside har været på, hvor man ikke kan låne en bil.

Her er nogle af de fejl jeg har oplevet på bilen:

fejler på ESP
fejler på ABS
fejler på fart pilot

Flere fejl på aircondition (grim lugt)

ingen afrimning af sidespejle og senere bagrude

og sådan kunne jeg beskrive flere fejl

hver gang skal bilen forbi deres værksted, for at blive undersøgt, men åbenbart ikke udbedre fejlen.

Når man så prøver at finde tid på værksted kommer de med forskellige forklaringer

De har sygdom.

De har ikke tid. har travlt

De tager ikke biler på værksted om mandagen og om fredagen

de gange jeg så har fået tid når det passer dem.

De synes ikke de skal have nogen låne bil da det er mit problem, at den skal stå på deres værksted 5 gange indenfor 3 mdr. og jeg derved bliver nød til at have fri fra mit arb. Da jeg ikke kan komme fra Silkeborg til Horsens uden en bil!!!

De siger at jeg har en gammel bil jeg har og jeg derved åbenbart skal forvente at denne skal stå på deres værksted mange gange

De lover meget mere end de kan holde, og jeg vil derfor ikke anbefale 3TOW, til nogen. Da jeg klart føler de ikke ønsker kunder i butikken når et salg er overstået.

6
0
Del | Svar | Rapportér
#1
Claus Nielsen
2 bedømmelser
23.04.2011

Købte en VW Passat V5 årg 2000, i efteråret 2010. Under handlen blev der lovet at de fejl der var på bilen selvf. skulle rettes. Defekt sædevarme blev rettet ved at fjerne kontakterne (så havde bilen pludselig ikke sædevarme mere, altså ingen defekt der skulle rep.). Pludselig virkede varmeapperatet ikke, mega træls om vinteren, der kom is på inder siden af glasset. Det havde de så heller ikke lige tid til og lave, kom til og vente ca 3 uger inden de havde tid. Hver gang jeg efterfølgende prøvede og lave aftaler om og få bilen rep. var der 1000 vis af dårlige undskyldninger for og slippe uden om. Til sidst måtte jeg kontakte FDM og derigennem få mine rettigheder igennem. Har aldrig nogensinde fået så dårlig en behandling fra en bil forhandler.

30
12
Del | Svar | Rapportér

Del dine oplevelser og erfaringer med 3tow Biler til andre. Giv din bedømmelse, og vær med til at give 3tow Biler det rette omdømme.

Upload billede af dig selv, hvor man kan se dit ansigt. Det kan evt. være det du anvender på Facebook eller andre sociale medier.